Tartu Rattaralli - peaaegu esimese 200 hulgas

Tartu Rattaralli rada oli tänavusel aastal uuel rajal, kuna "tavapärasel" teel toimub suurem teeremont.

Sellest tingituna on rada ka lühem - nimelt eelnevate aastate 133 asemel oli vaid 126km.

Kui pool maad läbi - mis läks ootamatult kergelt - hakkasin ootama Otepääd, et küll seal tuleb suurem lammutamine, ikkagi mäed, tõusud jne - need on kohad kus alati suured grupid tükkideks tõmmatakse. Ja kui Otepääl ei tõmmata siis tagasiteel Tartusse selle viimase Tatra tõusu peal igatahes.

Rattaralli on selline võistlus, kus tähelepanu peab olema kogu aeg 120% rajal, seetõttu siis pole võimalik taha vaadata ning uurida kas mingi joru maha ka jäi. Finishiaegu vaadates tõmmati ilmselt jah see suur grupp nendel mägedel pilbasteks.

Rattaralli, see on:

  • õlg-õla kõrval kihutamine
  • grupis laskumine max kiirustel 65km/h
  • manööverdamine tavakiirused 40km/h ja enam
  • jalgratturite hunnikud (sõitsin ühest tõeliselt suurest jalgratturite mäest mööda)
  • 120% tähelepanu rajal toimuva suhtes
  • 80% rutiinset sõtkumist
  • kummide vihin, tirride kõrin
  • finishiheitlus
  • üks suur õlu

Tulemus: ajaga 3:05 olen saavutanud esialgsetel andmetel koha 201, mis on super tulemus, kuna kohtadele 1-200 antakse numbreid ainult eliitratturittele.

Ja Tõnu Hendrikson oli täna minust veidi aeglasem 3:09 ja koht 256 ning samuti oluline fakt - hetke seisuga olen niisiis Microsoft Eesti kõige kiirem jalgrattur, kuna meie esisõitja Allan Harand sai koha 252 ajaga 3:09.

Ja samal ajal jooksis Kaja Helsinkis Naistekymppit - 10km ajaga 51min. Oluliselt kiiremini kui mina oma ralli :-)

Kommentaarid (3) -

  • Alar

    28.05.2007 14:16:12 | Vasta

    Leivo,

    Minu max kiirus laskumistel oli lausa 80,5 km/h. Kus kuradi kohas see tuli jääbki arvatavasti mõistatuseks.

    Suure tõenäosusega Kanepi ja Otepää vahel, kuna jäime seal väikese 10se pundiga suurest grupist maha ja üritasime seda kinni püüda, mistõttu andsime ka mäest allasõidul pedaali. Väikese 10se grupiga sai ilusti allamäge teineteise tuulde võtta ja ei olnud ka sellist kukkumiseohtu kui suures grupis.

  • Leivo

    28.05.2007 14:28:08 | Vasta

    Grupis jah laskumised nii kiireks ei läinud (vähemalt minu spido järgi), seal oli vaja ikka näpud pidevalt piduriheeblitel hoida.

Lisa kommentaar

Loading