Jooksutreeningud enne 18 oktoobri Amsterdami maratoni

Amsterdami maraton on 18. oktoobril.

Kodusel teadetetahvlil ilutseb silt “2 nädalat”, maratoninädal on null-nädal.

Kogu aasta on tehtud tööd vaid ühte võistlust silmas pidades. Kuidas aga näevad välja minu viimased nädalad enne suurt pidupäeva.

Trennideks pean ainult kvaliteet-treeninguid. Taastavad jooksud nende alla ei kuulu.

Nädalal KAKS (käesolev nädal) on 4 trenni + mõned taastavad, kokku veidi üle 100km.

  • teisipäeval lõigukas: 4x1km
  • kolmapäeval 23km tõusvas tempos 4:30->4:05.
  • laupäeval Tartu linnajooks 10km (saab raske olema)
  • pühapäeval 26-27km tõusvas tempos kuni 4:10

Nädalal ÜKS on vaid kaks trenni + mõned taastavad, kokku 56km.

  • kolmapäeval lõigutrenn
  • laup- või pühapäeval 20-21km tõusvalt kuni 4:15

Nädalal NULL on ainult mõned taastavad jooksud + üks testjooks. Rohkem ikka jalad seinal, kokku 25km enne maratoni.

Aga ainult joostes ka ei ole võimalik, näiteks:

  • korduvalt tuli anda ahvatlustele järgi ning jooksu asendamine ratta, kajaki või mõne muu spordialaga tundus hädavajalik,
  • juuni alguses panin peale 15h jooksunädalat viieks päevaks jalad seinale – kopp oli ees. Ühtegi teist spordiala ka ei teinud. Ainult pühapäeval läksin Xdreamile.
  • Xdreami seiklusspordi sarjas tulime hooaja kokkuvõttes 2. kohale.

Kõige mahukamad spordinädalad:

1. koht. 32h nädal, sõitsime baikidega läbi Eesti RMK matkaraja 800 km.
2. koht. 28h nädal. Norra mägedes suusamatkal 200km.
3. koht. 21h nädal. 15h jooksu ja 6h ratast.

2015 aasta kilomeetreid kokku 7000 km (tänaseni):

  • jooks: 3200 km
  • ratas: 2900 km
  • kajak: 320 km
  • suusatamine: 200 km
  • muu pudi-padi: 380 km

image

Foto: CEP Eesti

Lisa kommentaar

Loading