Uus ratas Marin Bolinas Ridge

Marin Bolinas Ridge Shimano XT, Crossmax SLR

Sai mõned jupstükid välja vahetatud. Nüüd näeb Kaja ratas välja selline.

jooksud Mavic Crossmax SLR
vändad Shimano Deore FC-M532
kassett Shimano XT kassett CS-M770
kett Shimano XT kett HG-93
kummid Continental Leader ProTection
käiguvahetaja heeblid Shimano SLX SL-M660 käiguheeblid
tagumine käiguvahetaja Shimano XT RD-M771 tagumine käiguvahetaja
esimene käiguvahetaja Shimano XT Down Swing esivahetaja FD-M771
sarved tavalised, hõbedased
lenks XC Double Buttled
pedaalid tavalised
pidurid Shimano XT V-pidurid BR-M770
Piduriheeblid Shimano LX piduriheeblid
sadul Marin
sadulapost Marin
stemm 6061 alloy
raam Marin Bolinas Ridge
kahvel NoName
pudelihoidja tavaline

Kaalub nõks üle 12kg.

Kommentaarid (11) -

  • AndresP

    25.05.2009 02:35:04 | Vasta

    Ai. Jooksud teevad hingele haiget.
    Nüüd pole Kajal vändata vajagi - veereb poolise, ja tõmmata on ka nii kerge.

  • Tiit Tähnas

    25.05.2009 13:18:21 | Vasta

    Leivo, su spordiblogi on varsti keerulisem, kui see tööalane. Nii palju võõrsõnu :o)

  • Rain

    26.05.2009 12:36:58 | Vasta

    Ise teed neid SLR-e või on sul mingi auk nende hankimiseksSmile Varsti pole teil peres ratast millel olümpiavõitjale sobilikke jookse all poleksSmile

    mitte et norida tahaks, aga sadul, stemm ja sarved karjuvad visuaalselt nende SLR-ide taustal. Kui rallimaailmaga võrrelda, siis nagu oleks Imprezal Volga iste ja käigukang;)

    Aga tubli töö oled ära teinud selle ratta kallal! Sa minu mehhaanikuks ei taha tulla väSmile

  • Leivo

    26.05.2009 12:56:17 | Vasta

    Sadula osas kardab Kaja neid kitsamaid sadulaid nagu tuld - kuigi peale mõne proovimist ütleb, et polnud väga vigagi.
    Stemmiga on nii, et seal on karu pilt peal - ei saanud vahetada.
    Ja sarved pidavat olema kah head ja kogukad.
    Tegelikult õnnestuks pelgalt sadula, sadulatoru, sarvede ja lenksuga vähendada ratta kaalu ca 0,7kg. Aga esialgu jäävad ootama paremaid aegu.

  • Kaja

    28.05.2009 11:24:40 | Vasta

    Mul on tunne, et mu ratas on nüüd kõrgelt üle minu sõiduvõimete - nii et las siis vähemalt sadul ja sarved näitavad, et see pole rattaproff kes sellega sõidab Smile Ja stemmi kohta ütles Leivo pärast selle kaalumist, et hoolimata karupildist pole tal tegelikult väga vigagi, nii et jah, las ka karuke jääb Smile

  • Rain

    28.05.2009 15:54:54 | Vasta

    See tunne ei peta sind;)

  • Leivo

    28.05.2009 17:33:42 | Vasta

    Stemm kaalub Kaja rattal 167 gr. Seega sisuliselt sama palju kui originaalis sellel carbon-meridal mille ma omal ajal soetasin.
    Mu praegune 100mm stemm (mitte carbon) kaalub 110gr. Sellest on 5gr kergem vaid üks FSA stemm.
    Kui edasi analüüsida, siis sadul on kusagil 370gr (brrr..), kuid täitsa mugav sadul võib olla ka 180gr.
    Sadulapostist (320gr), lenksust (ca 260gr), sarvedest (190gr) - saaks kaalu vähendada (-100, -130, -130).

    Seega sadulast ja torudest kokku saaks ratta kergemaks 1310-700=610gr. Seda siis mitte-carbon juppidest.
    Ja rahaliselt kokku ca 3500 krooni.
    Carbon juppidega oleks umbes nii:
    1310-615=695gr võitu ja rahaliselt üle 6500.-

    Seega edasine ratta kergendamine ei paranda otseselt sõiduomadusi, küll aga nõuab suurel hulgal raha. Esmaste asjadena vahetaks mina seal sadula ja sarved.
    Lenks on juba mõlemast servast 2,5cm võrra lühemaks tehtud.

  • Madis

    08.06.2009 23:34:31 | Vasta

    No kuulge, mida sellest kaalust nii taga ajada. Ratas peab ikkagi vastupidav olema ju? Vähemalt minu joon on vastupidavusel. Ma ei tea. Nii hullult, kui mina, ei retsi veist keegi oma tava-maasturit. Isegi ketti õlitan nii nagu juhtub. Ja paganama hästi on vastu pidanud (ptüi-ptüi-ptüi üle parema õla - vasakukäelisuse pärast Smile))

  • Leivo

    08.06.2009 23:55:36 | Vasta

    Eks ongi erinevad lähenemised.
    Kes soovib endale lihtsalt vastupidavat, kes aga kerget ja vastupidavat ratast.
    Mina kuulun nende viimaste hulka, lisaks kergusele ja vastupidavusele on veel suur hulk tegureid: veerevus, kiirusest tekkiv inerts (peaasjalikult jooksude oma), edasiliikumiseks kulutatav töö hulk, täpsus käiguvahetamisel, töökindlus kõikides ilmastikuoludes jms.

  • Madis

    09.06.2009 02:02:09 | Vasta

    Mul on ratta kaal 12,7 kg Smile
    Hope hüdraulilised ketaspidurid; Fox F80X kahvel pole ka just kõige kergemate killast. Seni on täiesti "kuulikindel" olnud iga ilmaga (muda, jää, lumi (sõidan talvel ka selle rattaga), liiv jne) ja käsitlemine nagu kellavärk. Kõige "väärtuslikuma" komponendi tiitli annaks kahvlile, kuna süsteem on automaatne. Maastikul amort-vedru, asfaldil nagu jäik kahvel. Pole kordagi kahetsenud selle eest makstud hinda.

  • Leivo

    09.06.2009 03:00:50 | Vasta

    Ma ütleks, et 12,7 on Sul täitsa normaalne kaal. Enamik rattaid on sellest raskemad, kaaludes 14kg piires.

Lisa kommentaar

Loading