Kui Tallinnas muutub mõttetuks autoga tööleminek, siis Saksamaal on väga levinud jalgrattad.
Tuleb mees kodunt välja, ülikonnaga, istub ratta peale ja sõidab sellega rongijaama. Seal lukustab ratta tavaliselt hoidlasse, kui sinna ei mahu siis mõne aia või iseenda (ratta) külge. Sõidab rongi-metrooga tööle, linnas ootab teda järgmine ratas millega edasi sõita. Ning rattad pole nagu meil - mukitud ja läikivad käikude-sarvede-pudelihoidjatega isendid. vaid tavalised meestekad, naistekad, pakiraamide, pakikorvide jms. Samuti panevad need ülikondadega sõitvad mehed oma parema püksisääre soki sisse, et see keti vahele ei jääks.
Nägin kesklinnas pilti, kuidas valge ülikonnaga mees sõitis mingi naisteratta tüüpi isendiga ja ühes käes hoidis äsja poest ostetud suurt triikimislauda.
Nii et mehed ülikondadega - paljud teist saavad sellega hakkama, et poest peale tööd valge ülikonnaga (üks säär soki vahel) naisele triikimislaud tuua ?
Ja nii ongi.
Samuti on seal soositud ka väikeautode omamine - st. seal on märgitud eraldi parkla Smart-tüüpi autodele. Ruumi on ju vähe :-)